mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ جمشيد شيخ 

با سلام و ضمن تشکر از نويسندگان مقاله، از اينکه مقال? مزبور در سال 1386 نگارش يافته و بنده در سال 1390 در بار? آن اظهار نظر مي کنم، نمي دانم تا چه حد مورد توجه و استفاده قرار گيرد. ليکن يک سوال کلي و يک نظر در بار? مقال? مذکور دارم:

سوال: در بيان مشخصات مقاله ذکر نشده که مقال? مورد بحث ترجمه است و يا تأليف.

نظر: به نظر مي رسد براي کاربردي کردن نظرات و ديدگاه هاي اينچنيني در خصوص ساختار سازماني سازمان ها و ... در سطح کشور، به يک سري مطالعات ميداني و احياناً اجراي آن در سطح يک سازمان حداقل در حد متوسط نيازمند باشد تا اشکالات و موانع اجراي چنين ديدگاه ها و نظراتي در بار? ساختار سازماني سازمان هاي فعال در کشور شناسايي شود.

به هر حال به نظر مي رسد از آنجايي که کشورمان در خصوص موضوعاتي اينچنيني غالباً به صورت يک مصرف کننده مطرح بوده و هيچگونه خلاقيتي براي شناسايي و حل معضلات سازماني از جمله موضوع ساختار که ريشه در وجود و تاروپود سازمان دارد وجود نداشته و ندارد، لذا براي عبور از مرز ساختارهاي سازماني سنتي بايد 2 نکته مورد توجه قرار گيرد:

1. بپذيريم موضوع ساختار سازماني همانند اجزاء يک موجود زنده داراي پيچيدگي هايي است که شناسايي علت يا علل نارسايي ها و مشکلات موجود در آن نيازمند افراد متخصص و با تجربه در اين حوز? موضوعي مديريتي است.

2. بايد تلاش نماييم که نظرات و ديدگاه هاي مديريتي ناشي از تجربه هاي سازمان هاي کوچک و بزرگ در سطح کشورهاي پيشتاز در اين حوزه هاي موضوعي را با شناخت بيشتر فرهنگ و تاريخ مردمان کشورمان، بومي سازي نموده و به آنها قابليت اجرايي بدهيم.

موفق و پيروز باشيد

پاسخ

با سلام خدمت شما دوست گرامي- از نظرات سازنده شما در جهت كاربردي نمودن نتايج تحقيق در مقاله ساختارهاي جديد سازماني كمال تشكر را داريم- موفق و مويد باشيد