سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مازاد دانشت را که به برادر بی بهره از دانشت می رسانی، صدقه تو بر او به شمار می آید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
مقالات روح الله تولایی - پایگاه مقالات علمی مدیریت
  • پست الکترونیک
  • پارسی یار
  •  RSS 
  • بانک مقالات موضوع بندی شده
  • درباره مدیر پایگاه
  • عنوان: راهنمای کاربردی انتخاب موضوع و عنوان پایان نامه
    مولف: دکتر روح اله تولائی
    سال انتشار(میلادی): 2018
    وضعیت: تمام متن
    منبع: پایگاه دانشگاهی دکتر روح اله تولایی http://faculties.sbu.ac.ir/~tavallaei
    تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت www.SYSTEM.parsiblog.com

    چکیده: رساله و پایان نامه، نتیجه ماندگار کار علمی یک دانشجو بعد از طی تحصیلات عالیه به حساب می آید که تا سالیان دراز می تواند مورد استفاده وی و سایر پژوهشگران و ذینفعان قرار گیرد. لذا انتخاب موضوع مناسب، به عنوان نخستین قدم برای انجام یک پایان نامه مناسب، امری حیاتی محسوب می شود. برای رسیدن به موضوع مناسب برای پایان نامه، محقق ابتدا باید سه حوزه اصلی مرتبط با خودش را مرور کرده و نکات مهم آن را یادداشت نماید. این سه حوزه عبارتند از: الف) سوابق کاری و علمی محقق، ب) برنامه آینده کاری و علمی محقق، ج) علایق و جذابیت های فردی محقق.

    متن کامل سرمقاله

    روح الله تولّایی ::: چهارشنبه 97/6/7::: ساعت 8:53 صبح
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مصاحبه: چند گام طلایی برای یک مدیریت متفاوت/ لزوم توجه دائمی به مدیریت جهادی
    مصاحبه شونده: دکتر روح الله تولایی
    موضوع: مدیریت جهادی
    سال انتشار(میلادی): 2016
    وضعیت: تمام متن
    منبع: خبرگزاری آریا
    تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت http://system.parsiblog.com
    چکیده: مدیریت جهادی به لحاظ علمی مفهوم جدیدی است اما حتما سابقه دیرینه در کشور ما دارد و باید به صورت دائمی به آن توجه شود. چگونه می توانیم به مدیریت جهادی، آموزه‌ها و دانش و علم آن مجهز شویم؟ قاعدتاً اگر بخواهیم از دریچه علم مدیریت به آن بپردازیم، کمی کارمان سخت می‌شود.اما وقتی با اعتماد به نفس و کار علمی جلو برویم، می‌توانیم چارچوب ها و قاعده ها را کشف کرده و به نسبت نیازمان  بازتفسیر و بازنویسی کنیم. در این زمینه با دکتر روح الله تولایی عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی که نگاه علمی نسبت به مدیریت جهادی داشته و مدیریت جهادی را یک سبک شناخته شده جدید در علم مدیریت ولی با قدمتی به اندازه مدیریت اسلامی می‌داند به گفتگو نشسته ایم.در این مصاحبه سعی شده است روش‌های تبیین و تبدیل مدیریت جهادی به عنوان یک سبک علمی و نسخه‌ای کاربردی مورد بحث قرار گیرد و پس از بررسی در خصوص ارکان علمی این مدیریت به موانع پیش روی آن پرداخته شود؛  مشروح این گفتگو را در ذیل می‌خوانید:

    متن کامل مصاحبه

    روح الله تولّایی ::: دوشنبه 95/4/7::: ساعت 5:35 عصر
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: بررسی قابلیت‌های نوین شبکه‌های اجتماعی در‌توسعه تحقیقات بازاریابی با استفاده از روش نگاشت شناختی
    مولفین: دکتر روح اله تولائی، الهه محمدی و نیما خطیبی
    موضوع: بازاریابی
    سال انتشار(میلادی): 2016
    وضعیت: تمام متن
    منبع: دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی، تهران: 20 بهمن 1394
    تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت www.SYSTEM.parsiblog.com
    چکیده: هدف اصلی از تحقیق حاضر مطالعه و بررسی قابلیت‌های نوین شبکه‌های اجتماعی در‌جهت توسعه فعالیت‌های تحقیقات بازاریابی است. امروزه اجرای بازاریابی اثربخش، تنها بر اساس فعالیت‌های موثر تحقیقات‌ بازاریابی میسر می‌گردد.‌ در‌واقع، فعالیت‌های تحقیقات بازاریابی در‌خصوص جمع‌آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات سهم بسزایی در اطلاع رسانی و تقویت بازاریابی ایفا می‌کند و موجب اثربخشی بیش تر تبلیغات و توسعه محصولات شرکت های تولیدی و خدماتی می گردد. همچنین این اطلاعات در توسعه محصولات، ورود به بازار‌های جدید و سایر موارد مشابه مورد بررسی قرار می‌گیرد. بنابراین اطلاعاتی که از تحقیقات بازاریابی بدست می‌آید تنها اطلاعات عمومی نیستند، بلکه این تحقیقات باید بتواند راهنمای مدیران در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک شرکت‌ها نیز باشد. از همین‌رو قابلیت‌های نوین شبکه‌های اجتماعی در زمینه برقراری ارتباطات تعاملی میان کاربران مختلف در سراسر دنیا می‌تواند به توسعه تحقیقات بازاریابی کمک شایانی نماید. لذا تحقیق حاضر که از نظر نوع هدف کاربردی است، با روش توصیفی-پیمایشی به دنبال پی بردن به این قابلیت‌ها صورت پذیرفته است. همچنین به منظور تحلیل یافته ها و ارائه مدل مفهومی تحقیق، از روش نگاشت شناختی معنایی استفاده شده است. نتایج تحقیق حاضر نشان می‌دهد شبکه‌های اجتماعی از طریق چهار بعد ارتباط با ذی‌نفعان، جمع‌آوری اطلاعات و محتوا، برنامه ریزی تحقیقات، تعیین معیار سنجش عملکرد تحقیقات می تواند باعث توسعه تحقیقات بازاریابی گردد.
    کلیدواژه ها: بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه‌های اجتماعی، فروش محصول.

    متن کامل مقاله

    روح الله تولّایی ::: دوشنبه 95/2/27::: ساعت 7:24 عصر
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: طراحی الگوی مفهومی توسعه مدیریت جهادی با استفاده از ترکیب روش سیستم های نرم و نگاشت شناختی
    مولفین: دکتر روح اله تولایی و زهرا صباغی
    موضوع: مدیریت جهادی
    سال انتشار(میلادی): 2016
    وضعیت: تمام متن
    منبع: فصلنامه علمی-پژوهشی بهبود مدیریت، شماره 28، تابستان 1394
    تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت www.SYSTEM.parsiblog.com
    چکیده: هدف اصلی از انجام تحقیق حاضر بررسی ابعاد و مولفه های کلیدی مفهوم مدیریت جهادی و طراحی الگوی مفهومی توسعه آن در سازمانهای ایرانی با روش سیستم های نرم می باشد. مدیریت جهادی به عنوان مدلی مبتنی بر ارزشهای ایرانی- اسلامی، با وجود فصل مشترک با سایر الگوهای مدیریتی، به دلیل دارا بودن برخی ابعاد و مولفه های خاص، از دیگر الگوهای مرسوم و متداول علم مدیریت متمایز می گردد. الگوی مدیریت جهادی یک سبک مدیریت عملیاتی جهت رسیدن از وضع موجود به وضع مطلوب است. چنانچه دستیابی به الگوی توسعه مدیریت جهادی را یک دغدغه یا به بیان بهتر یک مسئله بدانیم، همانند تمامی مسائل در یک موقعیت مسئله مطرح می گردد. موقعیت مسئله ی دست یابی به الگوی توسعه مدیریت جهادی، یک موقعیت پیچیده است؛ زیرا نمی توان به درستی موقعیت مسئله را توصیف نمود یا به بیان بهتر، شرح موقعیت مسئله خود یک مسئله است، چنین موضوعی ریشه در تعدد جناح های فکری و همچنین اقدامات هدفمند انسان ها دارد، لذا استفاده از رویکردهای کمی نظیر مهندسی سیستم ها دارای کارایی اندکی می باشد. از همین رو در تحقیق حاضر، پژوهشگران با استفاده از ترکیب روش نگاشت شناختی و روش شناسی سیستمهای نرم که یک روش شناسی شناخته شده و پرکاربرد در حوزه ی مسائل انسانی است را به عنوان روشی جهت حل این مسائل پیشنهاد می دهند. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی بوده و پس از مطالعات نظری و شناسایی ابعاد و مولفه های کلیدی مفهومی مدیریت جهادی، با روش های کیفی نگاشت شناختی و سیستم های نرم به طراحی الگوی مفهومی و نقشه شناختی توسعه مدیریت جهادی در سازمان ها می پردازد.
    واژه‌های کلیدی: مدیریت جهادی، سیستم های نرم، نگاشت شناختی، جناح های فکری.

    متن کامل مقاله

    روح الله تولّایی ::: دوشنبه 95/2/27::: ساعت 7:23 عصر
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: ارزیابی مولفه های مدیریت جهادی بر عملکرد سازمانی با رویکرد کارت امتیازی متوازن
    مولفین: دکتر روح الله تولایی و دکتر سجاد شکوهیار
    موضوع: مدیریت جهادی
    سال انتشار(میلادی): 2016
    وضعیت: تمام متن
    منبع: فصلنامه علمی-پژوهشی چشم انداز مدیریت دولتی، شماره 19، پاییز 1393.
    تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت www.SYSTEM.parsiblog.com
    چکیده: مدیریت می‌تواند در اشکال گوناگونی خود را نشان دهد؛ اما زمانی می‌تواند دستاوردهای بزرگ مورد انتظار را تحقق بخشد، که این مدیریت با مولفه های جهادی همراه باشد. در صورتی که مدیریت خردمند با رویکرد جهادی به هدایت سازمان بپردازد می تواند علاوه بر اهداف مالی به اهداف غیر مالی و متعالی سازمانی نیز نائل گردد. از سوی دیگر رویکرد مدیریت جهادی به عنوان یک رویکرد مدیریتی نیازمند شناخت بهتر توسط سازمان های ایرانی می باشد. تحلیل و ارزیابی هر رویکرد مدیریتی لازمه شناخت و تبیین بهتر آن رویکرد می باشد. لذا هدف این تحقیق، شناسایی و ارزیابی مولفه-های کلیدی مدیریت جهادی بر عملکرد سازمانیبا استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC) می باشد. در این تکنیک علاوه بر شاخص مالی سه شاخص مشتری، فرایندهای کلیدی و رشد و یادگیری جهت ارزیابی عملکرد سازمان مورد بررسی قرار می گیرد. هنگامیکه هم شاخصهای مالی و هم شاخصهای غیر مالی مورد بررسی قرار گیرد، سازمان ترغیب می شود تا هم اهداف مالی و هم غیر مالی را دنبال نموده و میان منافع بلند مدت و کوتاه مدت سازمانی تعادل برقرار شود. در این تحقیق با استفاده از تحقیقات پیشین و تکنیک دلفی  شاخص¬های کلیدی عملکرد در مدیریت جهادی توسط خبرگان و مدیران شهرداری تهران و همچنین اساتید حوزه و دانشگاه شناسایی شده و سپس با به کار بستن روش ارزیابی کارت امتیازی متوازن، شاخص های موثر در هریک از مناظر چهارگانه طبقه بندی شده است. در ادامه از روش  AHP برای مشخص نمودن اهمیت هر یک از ابعاد چهارگانه کارت امتیازی متوازن و همین طور ارزیابی مولفه های عملکردی شناسایی شده مدیریت جهادی استفاده شده است. در نهایت مشخص شده که در هر بعد، کدام مولفه ها بیشترین اهمیت را دارا می باشند و از میان ابعاد چهار گانه کارت امتیازی متوازن کدام ابعاد بیشترین اهمیت و بیشترین میزان تاثیر پذیری را از مولفه های مدیریت جهادی نسبت به سایر ابعاد دارد.
    واژه‌های کلیدی: مدیریت جهادی، ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن، تصمیم گیری چند معیاره، منطق فازی.

    متن کامل مقاله

    روح الله تولّایی ::: دوشنبه 95/2/27::: ساعت 7:8 عصر
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: ارزیابی چالشهای پیاده سازی سیستم های هوشمند مدیریت کسب و کار در سازمان (مطالعه موردی: شرکت مخابرات)
    مولفین: آتوسا آذری، سجاد شکوهیار و دکتر روح الله تولایی
    موضوع: مدیریت فناوری اطلاعات
    سال انتشار(میلادی): 2016
    وضعیت: تمام متن
    منبع: دومین کنفرانس بین المللی چالشهای نوین در مدیریت و کسب و کار، اردبیل.
    تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت www.SYSTEM.parsiblog.com
    چکیده: بسیاری از سازمانها برای استقرار و پیاده سازی هوش تجاری که در جهت پیشبرد و بهبود تصمیم گیری مورد استفاده قرار میگیرد، هزینه های زیادی را متقبل میشوند. پیاده سازی این سیستم های مدیریتی یک چالش، و سطح بندی و میزان کیفیت استقرار آنها، چالشی دیگر برای مدیریت است. در این مقاله  پس از بررسی و مقایسه معیارها و زیر معیارهای مختلف در راستای پیاده سازی هوش تجاری،  با اتکا بر مطالعات تطبیقی و نظر خبرگان مخابرات ، مدل مناسبی برای سنجش سطح آمادگی پیاده سازی هوش تجاری ارائه شود. این مدل در شش جنبه مختلف شامل " استراتژی و الزام هوش تجاری"،" تکنولوژی اطلاعات"، "حمایت مدیران"، "همسویی کسب و کار و فناوری اطلاعات"، "منابع انسانی" و "تعریف درست نیازمندی ها " مورد بررسی قرار میگیرد. دراین تحقیق سعی شده است پس از بررسی مدلهای ارائه شده ارزیابی زیرساختهای پیاده سازی هوش تجاری وبا در نظر گرفتن اهم چالشهای پیاده سازی BI  و بررسی دلایل شکست این پروژه در سازمانها، مولفه های موثر تفکیک شود. لذا درارزیابی چالشهای مواجه در پیاده سازی سیستم های مدیریت، سازمانها را یاری میکند تا در قدم اول جایگاه خود را قبل از پیاده سازی سیستم های مدیریت هوش تجاری مشخص کرده و میزان آمادگی سازمان برای استقرار سیستمها سنجیده گردد. سپس مقدمات و نیازهای قدم بعدی برای عملیاتی شدن در سازمان را دریابند. این مدل به سازمان در طراحی، خرید و پیاده سازی سیستم ها و نرم افزارها به منظور پشتیبانی تصمیم بهتر در تمامی سطوح و مقابله با چالشهای پیش رو کمک می نماید.    
    واژه های کلیدی:  هوش تجاری (BI)، فناوری اطلاعات (IT)، پشتیبانی تصمیم، مدل سنجش.

    متن کامل مقاله

    روح الله تولّایی ::: دوشنبه 95/2/13::: ساعت 8:24 عصر
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: بررسی کارکرد های بازاریابی عصبی بر رفتار خرید آنلاین مصرف کننده اینترنتی
    مولفین: دکتر روح الله تولایی، مونا یوسف زاده و سارا ریاحی
    موضوع: مدیریت فناوری اطلاعات
    سال انتشار(میلادی): 2016
    وضعیت: تمام متن
    منبع: کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار، صومعه سرا، 29 شهریور 1394.
    تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت http://system.parsiblog.com
    چکیده: توسعه کنونی فضای رقابتی سبب شده است تا بازاریابی به عنوان علمی پویا، متناسب و همگام با دنیای ارتباطات از جمله اینترنت دچار تغییر و تحول گردد. امروزه محققان دریافته اند که ذهن ناخوداگاه انسان نسبت به ذهن خودآگاه او ،تاثیر بیشتری بر زندگی و انتخاب هایش می گذارد.بازاریابان هوشمند با استفاده از علم عصب شناسی به عنوان ابزاری جدید در تحقیقات بازار و همچنین با تمرکز بر تحریک مغز قدیم می توانند افراد بیشتری را به وب سایت های خود جذب و شمار بیشتری از آنها را روانه ی کانال های خرید نمایند. در این مقاله به بازاریابی عصبی به عنوان یک پارادایم نوظهور و نحوه ی استفاده از آن در طراحی وب سایت پرداخته شده  و چگونگی تاثیر آن بر بازاریابی اینترنتی و رفتار مصرف کننده در محیط آنلاین ، مورد بررسی قرار گرفته است . تحلیل رفتار ناآگاهانه ی مصرف کننده به هنگام خرید و استفاده درست از اطلاعات بدست آمده در بازاریابی اینترنتی از اهداف این پژوهش می باشد. تحقیق حاضر از نظر هدف کابردی بوده و از نظر اجرا توصیفی-تحلیلی است. همچنین روش گردآوری داده ها مطالعات کتابخانه ای با ابزار فیش برداری از منابع معتبر علمی می باشد .نتایج بیانگر آن است که بازاریابی عصبی میتواند یکی از روش های کاربردی شرکت ها و صاحبان وب سایت جهت جذب کاربران، افزایش زمان حضور افراد در وب سایت و افزایش فروش آنلاین شود. بر اساس یافته های تحقیق حاضر، مهمترین کاربرد های بازاریابی عصبی در محیط آنلاین عبارتند از: انتخاب هوشمندانه عکس های سایت، اثر تایید جمع، سیستم های پیشنهاد دهنده ، درخواست های کوچک در دنیای وب،  ارائه ی گزینه های مناسب، ترتیب ارائه ی گزینه ها ، افزودن گزینه های نا معقول،  کمیابی،  نفع سریع و لحظه ای ،   جانمایی درست امکانات سایت ،  نشان  دادن تعداد صفرها ،  نحوه قیمت گذاری ،  اعتماد سازی.
    واژگان کلیدی: بازاریابی عصبی ،بازاریابی اینترنتی ،رفتار مصرف کننده ،ضمیر ناخودآگاه ، اعتماد سازی.

    متن کامل مقاله

    روح الله تولّایی ::: دوشنبه 95/2/13::: ساعت 8:23 عصر
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: ارزیابی اثر ابعاد هوش هیجانی بر مدیریت رسانه های اجتماعی
    مولفین: شهربانو تاج میری گندایی، روح الله تولایی و محمد تاج میری گندایی
    موضوع: مدیریت فناوری اطلاعات
    سال انتشار (میلادی): 2016
    وضعیت : تمام متن
    منبع انتشار: دومین همایش بین المللی مدیریت و فرهنگ توسعه، 3 دی 1394.
    تهیه و تنظیم: ارسال شده توسط عضو پایگاه مقالات علمی مدیریت  www.SYSTEM.parsiblog.com
    چکیده: در عصر اطلاعات، همگام با پیشرفت سریع فناوری و نیاز به کسب اطلاعات در دسترس و به هنگام، استفاده از رسانه های اجتماعی امری بدیهی است. ورود انسان ها به انواع رسانه های اجتماعی نظیر شبکه های اجتماعی اینترنتی و عضویت در آن ها، وبلاگ ها، فروم ها و... سبک زندگی انسان را تغییر داده است. عدم تعادل در زندگی حقیقی و فعالیت های روزمره با زندگی مجازی در رسانه های اجتماعی برخی از افراد بویژه جوانان، موجب برهم خوردن توازن زندگی حقیقی شده است. هدف این پژوهش، ارزیابی اثر ابعاد هوش هیجانی بر مدیریت رسانه های اجتماعی می باشد. پژوهش حاضر از نظر نوع هدف کاربردی بوده و از نظر روش اجرا توصیفی-تحلیلی است.همچنین روش گردآوری داده ها، مطالعات کتابخانه ای و میدانی می باشد. بررسی ها نشان می دهد با تقویت ابعاد هوش هیجانی در اشخاص که حدود 80 درصد از موفقیت های انسان را شامل می شود، بر لزوم کنترل و تعادل استفاده از رسانه های اجتماعی می توان موثر بود و از وابستگی بیش از حد به آنها، جلوگیری نمود.با هوش هیجانی بالا، شخص می تواند انگیزه اش را حفظ نماید. در مراودات و شرایط گوناگون، خویش را کنترل نموده و عملکردهای خود و روابط خود با دیگران را مدیریت نماید.
    کلمات کلیدی: عصر اطلاعات، هوش هیجانی، رسانه های اجتماعی، شبکه های اینترنتی، تعادل سازی.

    متن کامل مقاله

    روح الله تولّایی ::: شنبه 94/10/19::: ساعت 7:44 عصر
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    عنوان مقاله: ارزیابی چشم انداز هوش تجاری(BI) در موفقیت مدیریت برند در سازمان ها
    مولفین: روح الله تولایی، شهربانو تاج میری گندایی، محمد تاج میری گندایی
    موضوع: مدیریت بازرگانی
    سال انتشار (میلادی): 2015
    وضعیت : تمام متن
    منبع انتشار: کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و مهندسی صنایع، 26 خردادماه 1394، مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما
    تهیه و تنظیم: ارسال شده توسط عضو پایگاه مقالات علمی مدیریت  www.SYSTEM.parsiblog.com
    چکیده: در دنیای به شدت رقابتی امروز، مدیران برای پیشبرد محصول و خدمات سازمان ها در میدان رقابت، نیازمند راهبردی جهت منحصربفرد شدن هستند. بسخنی دیگر، داشتن ابزاری جهت متمایز سازی سازمان و محصولات از رقبا و محصولاتشان. برند و مدیریت آن این نیاز را رفع می سازد. از تکنیک ها و ابزارهای حمایت گر مدیران ارشد و مدیران برند، جهت اخذ تصمیم به موقع و سریع در میان انبوه اطلاعات و داده های گوناگون، سیستم هوش تجاری (BI) است. هدف از این پژوهش ارزیابی و بررسی چشم انداز هوش تجاری بر موفقیت مدیریت برند در سازمان ها می باشد. پژوهش حاضر از نوع کاربردی بوده و تحلیلی-توصیفی می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات کتابخانه ای است. یافته ها نشان می دهد ارائه ی تحلیل یافته ی داده ها در پاسخ به نیازهای مشتری و حفظ آن ها که از عناصر اصلی ماندگاری یک برند می باشد از ابزارهای هوش تجاری است. بکارگیری سیستم هوش تجاری در یک سازمان جهت تحلیل و پیش بینی سریع حجم وسیع اطلاعات و تبدیل آن ها به دانش، به مدیران برند امکان دستیابی به اهداف سازمان نظیر داشتن مزیت رقابتی، حفظ عملکردی مثبت و مستمر و تصمیم گیری بهنگام و صحیح را می دهد. گرفتن تصمیمات صحیح و به موقع در سازمان می تواند موفقیت آن را در عرصه ی رقابت تضمین نماید. با ضمانت بقا و حفظ ارزش سازمان و نام تجاری آن، اهداف مدیریت برند محقق می شود.
    واژه های کلیدی: سیستم هوش تجاری، ابزار تصمیم گیری مدیریت، مزیت رقابتی، برند، مدیریت برند

    ادامه مطلب...

    روح الله تولّایی ::: سه شنبه 94/6/10::: ساعت 8:52 عصر
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

    رسالت (Mission) پایگاه
    پایگاه مقالات علمی مدیریت یک وبلاگ اینترنتی است که در سال 1384 به منظور به اشتراک گذاری دانش مدیریت و نمایه سازی مقالات علمی در زمینه های مختلف مدیریتی راه اندازی شده است و به صورت کاملاً خصوصی و غیرانتفاعی اداره می شود. مدیریت و همکاران این پایگاه معتقدند "به اشتراک گذاری دانش عامل قدرت در دنیای کنونی است" لذا با روحیه جهادی در عرصه نشر علم مدیریت فعالیت می کند. ارزش های پایگاه مقالات علمی مدیریت شامل ولایت مداری، آزاد اندیشی علمی، صداقت علمی، خلاقیت و نوآوری، رعایت حقوق مالکیت معنوی مقالات و روحیه جهادی و بسیجی می باشد.

    چشم انداز (Vission) پایگاه
    پایگاه مقالات علمی مدیریت در افق سال 1404 یک بانک اطلاعاتی جامع مقالات فارسی و مرجعیت علمی برای تمام مدیران، اساتید دانشگاهی، دانشجویان و پژوهشگران علوم مدیریت در کشور می باشد. ویژگی های منحصر به فرد این پایگاه نظیر جامعیت موضوعی، امکان فیش برداری، دسته بندی موضوعی و مقالات تمام متن موجب دارا بودن رتبه برتر این پایگاه در میان وبلاگ های علمی به زبان فارسی خواهد بود.

     

     درباره مدیر پایگاه
    مدیر "پایگاه مقالات علمی مدیریت" آقای روح الله تولایی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دانش آموخته دکتری تخصصی PhD مدیریت تولید و عملیات دانشگاه علامه طباطبائی و فوق لیسانس رشته مدیریت صنعتی و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق علیه السلام می باشد.

    روح الله تولایی  ruhollah tavallaee

    سوابق علمی و پژوهشی روح الله تولایی

     1) تالیف و تدوین کتاب
    1.    روح اله تولایی، "روانشناسی کار و روابط صنعتی"، کتاب در دست تالیف.
    2.    روح اله تولایی و پیام پژوهش فر و فاطمه عالی، "راهنمای مذاکره های برد- برد"، کتاب در دست تالیف و ترجمه.
    3.    گروه نویسندگان و روح اله تولایی (1393)، "راهنمای مدیریت پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی"، ناشر: موسسه مطالعات بین المللی انرژی، شابک: 1-86-8088-964-978 .
    4.    محمد مهدی رشیدی، روح اله تولایی و امیر اعظمی (1392)، "مدیریت استراتژیک منابع انسانی" (ترجمه و تالیف)، ناشر: موسسه مطالعات بین المللی انرژی، شابک: 1-16-7306-600-978 .
    5.    روح اله تولایی و محمدمهدی رشیدی (1391)، "مدیریت ارزش آفرین دانش و دستاوردهای نوین آن در صنعت نفت"، ناشر: موسسه مطالعات بین المللی انرژی، شابک: 1-13-6137-600-978 .
    6.    روح اله تولایی (1391)، "مسئولیت تاریخی صنعت نفت در ایران"، ناشر: روابط عمومی وزارت نفت.
    7.    روح اله تولایی (1388)، ماخذشناسی مدیریت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) (گردآوری)، ناشر: دانشگاه پیام نور.

    2) مقالات علمی

    1.    Ruhollah Tavallaei and Rosa Khezri (2014), Risk management strategies of electronic services in the Iran’s banking system, 6th International Conference on Information and Multimedia Technology (ICIMT 2014), December 8-10, Dubai, UAE.
    2.    روح اله تولایی و دیگران (1393)، "طراحی الگوی توسعه شبکه های دانش در هاب های پژوهش و فناوری صنعت نفت با بکارگیری رویکرد تفکر نرم و مدل نگاشت شناختی"، فصلنامه علمی-پژوهشی و ISC مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، 1392، گواهی پذیرش برای چاپ.
    3.    روح اله تولایی و دیگران (1392)، "ارائه الگوی توسعه شبکه های دانش در هاب های پژوهش و فناوری صنعت نفت با استفاده از الگوهای جهانی"، فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات راهبردی جهانی شدن، شماره 14، زمستان 1392.
    4.    "راهکارهای فرهنگی ارتقای سطح موفقیت استقرار مدیریت دانش"، فصلنامه علمی-پژوهشی و ISC اندیشه های نوین در مدیریت، دانشگاه سمنان، سال انتشار: 1392.
    5.    "بررسی فرایندهای مدیریت منابع انسانی در شرکت ملی نفت چین CNPC"، فصلنامه علمی-پژوهشی و ISC مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، سال انتشار: 1392.
    6.    "Developing a Model of Knowledge Networks in Organizations-Case Study: Petroleum Industry of I.R.Iran", International Journal of Social Science and Humanity (IJSSH), ISI Journal, Vol. 2, No. 5, September 2012, Singapore.
    7.    "Knowledge networks creation as a tool for managing knowledge in organizations; case study: petroleum industry of I.R.Iran", International Conference on Management Technology and Science-ICMTS 2011,Dubai,ISI Proceeding, Management Technology and Science, Volume 45, IACSIT Press, 2012.
    8.    "بررسی و ارزیابی عوامل زمینه ای برای استقرار مدیریت دانش در شرکت نفت و گاز اروندان"، فصلنامه علمی-پژوهشی و ISC مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، سال انتشار: 1391.
    9.    "تدوین استراتژی دانش در صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران، مطالعه موردی شرکت ملی نفت ایران"، نشریه علمی-پژوهشی چشم انداز مدیریت دانشگاه شهید بهشتی، سال انتشار: 1390.
    10.    "Review different knowledge strategy models and designing a new model", international conference on innovation, management and service- ICIMS 2011,ISI Proceeding, Singapore.
    11.    "A process model for implementing knowledge management", international conference on innovation, management and service- ICIMS 2011, ISI Proceeding, Singapore.
    12.    "راهبرد توسعه مجازی أموزش ملی قرأن کریم"، فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات دفاعی استراتژیک (دانشگاه عالی دفاع ملی)، سال انتشار: 1389.
    13.    "راهبردهای اجتماعی به مثابه بدیلهای غیرقیمتی در حل مسئله  اصلاح الگوی مصرف در کشور"، تابستان 1389، مجله ی علمی-پژوهشی بررسی مسائل اجتماعی ایران (دانشگاه تهران)؛ شماره 2.
    14.    "بررسی تأثیر تعهد سازمانی بر عملکرد سازمان ها"، دوماهنامه علمی-ترویجی توسعه انسانی پلیس، شماره 30، سال انتشار: 1389.
    15.    "تجزیه و تحلیل ابعاد مزیت رقابتی در توسعه مدیریت استراتژیک منابع انسانی (مورد کاوی: صنعت نفت)"، فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، شماره 8، سال انتشار: 1389.
    16.    "A Practical Framework for Documentation of Experience and Knowledge Acquisition of Experts in Organizations", 26nd - 28rd November 2010 ICBER 2010,ISI Proceeding,  Kuala Lumpur, Malaysia.
    17.    "درآمدی بر شناخت مدل مطلوب فراگرد مدیریت دانش در صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران"، تابستان 1388، فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت؛ شماره 7.
    18.    "ارائه مدل مناسب جهت تدوین استراتژی دانش در صنعت نفت، 29 و 30 اردیبهشت 1389، چهاردهمین همایش بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی: پژوهشگاه صنعت نفت.
    19.    "Energy Saving in I.R.Iran: Non Price - Based Solutions", American Journal of Scientific Research (AJSR) ISSN: 1450-223X, 2010.
    20.    "بررسی الگوهای استراتژی مدیریت دانش و استراتژی دانش در سازمانها"، دی و بهمن 1388، دوماهنامه علمی-ترویجی توسعه انسانی پلیس؛ شماره 27.
    21.    "ضوابط عمومی انتخاب و انتصاب مدیران در مدیریت علوی"، 1388، همایش ملی مدیریت علوی؛ دانشگاه پیام نور.
    22.    نقش همیاری در بهینه سازی و اصلاح الگوی مصرف در بخش انرژی"، 1388، نخستین همایش ملی همیاری ملی حلقه مفقوده توسعه پایدار.
    23.    "مستندسازی تجربیات خبرگان، گامی مهم در مدیریت دانش؛ موردکاوی: صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران"، 11 و 12 بهمن 1388، دومین کنفرانس ملی مدیریت دانش.
    24.    "طراحی و استقرار سیستم اطلاعاتی مدیریت تجربیات خبرگان صنعت نفت"، 11 و 12 بهمن 1388، دومین کنفرانس ملی مدیریت دانش.
    25.    "بررسی عوامل موثر بر رفتار اخلاقی کارکنان در سازمان"، شهریور و مهر 1388، دوماهنامه علمی-ترویجی توسعه انسانی پلیس، شماره 25.
    26.    "تجزیه و تحلیل ابعاد مزیت رقابتی در توسعه مدیریت استراتژیک منابع انسانی مورد کاوی: صنعت نفت کشور"، 28 دی 1388، همایش بین المللی مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت؛ سیاست ها و بهترین تجربه ها.
    27.    "درآمدی بر شناخت مدل مطلوب فراگرد مدیریت دانش در صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران"، 28 دی 1388، همایش بین المللی مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت؛ سیاست ها و بهترین تجربه ها.
    28.    "بررسی کاربرد مدیریت تفاوتهای فردی در جذب، بکارگیری و ارتقاء منابع انسانی صنعت نفت"، 28 دی 1388، همایش بین المللی مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت؛ سیاستها و بهترین تجربه ها.
    29.    "استخراج شاخصه‌های سطح ملی رهبری در رهبری امام خمینی(ره) با رویکرد تحلیل محتوا"، 12 و 13 مهر 1388، نخستین همایش ملی بررسی ابعاد رهبری امام خمینی(ره)، دانشگاه پیام نور.
    30.    "راهبرد اقیانوس آبی: انقلابی در مفهوم مدیریت راهبردی"، تیر و مرداد 1388 ، دوماهنامه علمی-ترویجی توسعه انسانی پلیس، شماره 24.
    31.    "ارائه مدل بومی مستندسازی تجربیات خبرگان در صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران"، زمستان 1387، فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت؛ شماره 5.
    32.    "طراحی مدل بومی برای کنترل استراتژیک دستگاه های فرهنگی کشور"، زمستان 1387، فصلنامه علمی-پژوهشی پژوهشهای مدیریت منابع انسانی؛ دانشگاه امام حسین(ع)؛ شماره1.
    33.    "مدیریت بهره وری از طریق اصلاح الگوی مصرف در بخش تقاضای انرژی کشور"، پاییز 1387، فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت؛ شماره 4.
    34.    "بررسی نقش الگوی تعالی مدیریت کیفیت جامع در تغییر و تحول راهبردی سازمانها"، بهمن و اسفند 1387، دوماهنامه علمی-ترویجی توسعه انسانی پلیس، شماره 21.
    35.    "مبانی و اصول مشتری مداری در اسلام"، مهر و آبان 1387، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، شماره 19.
    36.    "نوآوری منابع انسانی و شکوفایی سازمانی"، پاییز 1388 ، فصلنامه پژوهشکده تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، شماره44.
    37.    "تحقق امنیت اجتماعی در بستر کارآفرینی"، مرداد و شهریور 1387 ، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، شماره 18.
    38.    "تاملی بر دولت الکترونیک و ابعاد تعامل شهروندان با آن"، 14 اسفند 1387، اولین همایش ملی دولت الکترونیک و ارتقاء نظام اداری کشور.
    39.    "بررسی نقش بنگاه های کوچک و متوسط در توسعه فعالیت های اقتصادی کشور"، 3 و 4 دی 1387، اولین همایش ملی توسعه فعالیت های اقتصادی ، دانشگاه پیام نور.
    40.    "رهبری و مدیریت اخلاق اسلامی"، خرداد و تیر 1387، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، شماره 17.
    41.    "خلاقیت و راه های پرورش آن"، فروردین و اردیبهشت 1387، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، شماره 16.
    42.    "ترغیب خلاقیت و نوآوری در میان کارکنان سازمان"، فروردین و اردیبهشت 1387، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، شماره 16.
    43.    "ارائه الگویی جامع برای شناخت مدیریت اسلامی"، 20 خرداد 1387، همایش ملی روش شناسی تحقیق در مدیریت و رهبری اسلامی ، دانشگاه تهران.
    44.    "راهکارهای تقویت نوآوری و شکوفایی در سازمان"، 1387، فصلنامه علمی-پژوهشی مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت؛ شماره 3.
    45.    "چالش ها و راهکارهای مدیریت انتظامی بحران"، آذر و دی 1386، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، شماره 14.
    46.    "مدیریت بحران در سیره امیرالمومنین(ع)"، آذر و دی 1386، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، شماره 14.
    47.    "پروژه کاپلینگ (مقدمه ای بر مدیریت دانش در پلیس)"، مرداد و شهریور 1386، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، شماره 12.
    48.    "رویکردهای نوین به ارزیابی عملکرد سازمان ها"، مرداد و شهریور1386، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، شماره 12.
    49.    "الگویی برای شناخت مدیریت اسلامی"، خرداد و تیر 1386، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس، شماره 11.
    50.    "مرجعیت علمی و رسالت دانشگاه امام صادق(ع)"، 24 خرداد 1386، همایش ملی به سوی مرجعیت علمی، دانشگاه امام صادق(ع).
    51.    "ساختار قدرت و نظام اداری در مدینه"، 2 اسفند 1385، همایش ملی سیره سیاسی پیامبر اعظم(ص)، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دانشگاه امام صادق(ع).
    52.    "اداره بیت المال در سیره پیامبر اعظم(ص)" ، 1385، اولین همایش رمضان دانشگاه امام صادق(ع).
    53.    "مدیریت بحران در سیره پیامبر(ص)"، 1384، همایش ملی سیره دفاعی پیامبر اعظم(ص)، وزارت دفاع و پشتیبانی.

    3) پروژه های پژوهشی
    1.    طراحی و استقرار مدیریت دانش در شرکت ملی گاز ایران(مجری پروژه)، کارفرما: مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران، سال اجرا: 1390 الی 1392.
    2.    طراحی و پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت طراحی و مهندسی شمس عمران(مجری پروژه)، کارفرما: شرکت طراحی و مهندسی شمس عمران وزارت دفاع، سال اجرا: 1391 الی 1392.
    3.    مطالعات فاز صفر طراحی و استقرار مدیریت دانش در سطح وزارت نفت و شرکتهای تابعه(مجری پروژه)، کارفرما: موسسه مطالعات بین المللی انرژی، سال اجرا: 1390.
    4.    طراحی و استقرار مدیریت دانش در موسسه مطالعات بین المللی انرژی(مجری پروژه)، کارفرما: موسسه مطالعات بین المللی انرژی، سال اجرا: 1390 الی 1391.
    5.    بررسی فرایندهای مدیریت منابع انسانی در شرکت ملّی  نفت  چینCNPC(مدیر پروژه)، کارفرما: موسسه مطالعات بین المللی انرژی، سال اجرا: 1389.
    6.    طراحی نظام جامع مدیریت استعدادها در شرکت نفت و گاز پارس(مدیرگروه و عضو کمیته تخصصی پروژه)، کارفرما: موسسه مطالعات بین المللی انرژی، سال اجرا: 1389.
    7.    طراحی؛ ساخت و پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت نفت و گاز اروندان(مجری پروژه)، کارفرما: موسسه مطالعات بین المللی انرژی، سال اجرا: 1389.
    8.    بررسی ابعاد رهبری حضرت امام خمینی (ره) به روایت اطرافیان و شاگردان نزدیک ایشان(مجری پروژه)، کارفرما: دانشگاه پیام نور(واحد خمین)، سال اجرا: 1388.
    9.    معرفی و طبقه بندی آثار معتبر علمی در خصوص ابعاد رهبری حضرت امام خمینی(ره)(مجری پروژه)، کارفرما: دانشگاه پیام نور(واحد خمین)، سال اجرا: 1388.
    10.    بازنگری برنامه راهبردی موسسه مصرف بسیجیان کشور(استاد و همکار اصلی پروژه)، کارفرما:موسسه مصرف بسیجیان، سال اجرا: 1387.
    11.    برنامه راهبردی هیئت رزمندگان اسلام(همکار اصلی پروژه)، کارفرما:سازمان مطالعات و تحقیقات بسیج، سال اجرا: 1387.
    12.    مستندسازی تجارب مدیران ارشد صنعت نفت(ناظر و عضو کمیته راهبری پروژه)، کارفرما:معاونت منابع انسانی وزارت نفت، سال اجرا: 1385 الی 1387.
    13.    مستندسازی تجارب کارشناسان خبره شرکت ملی نفت ایران(ناظر و عضو کمیته راهبری پروژه)، کارفرما:معاونت منابع انسانی وزارت نفت، سال اجرا: 1386 الی 1387.
    14.    مستندسازی تجارب کارشناسان خبره شرکت ملی گاز ایران(ناظر و عضو کمیته راهبری پروژه)، کارفرما:معاونت منابع انسانی وزارت نفت، سال اجرا: 1386 الی 1388.
    15.    شناسایی اولویت های پژوهشی نیروی مقاومت بسیج(مجری پروژه)، کارفرما: مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق(ع)، سال اجرا: 1386.
    16.    مدیریت انتظامی بحران(مجری پروژه)، کارفرما: دفتر تحقیقات کاربردی معاونت ط.ب.ب ناجا، سال اجرا: 1386.
    17.    برنامه راهبردی هلال احمر استان تهران(همکار اصلی پروژه)، کارفرما: موسسه آموزش عالی هلال ایران، سال اجرا: 1386.
    18.    نظام جامع آماری ناجا(همکار پروژه)، کارفرما: مع ط.ب.ب ناجا، سال اجرا: 1385.
    19.    برنامه راهبردی موسسه مصرف بسیجیان کشور(همکار پروژه)، کارفرما: موسسه مصرف بسیجیان، سال اجرا: 1384.

    4) سوابق تدریس دانشگاهی:
    1.    دانشگاه شهید بهشتی، نیمسال تحصیلی اول 93-94، درس روش تحقیق پیشرفته، مقطع  کارشناسی ارشد، (2 گروه، تعداد دانشجو: 24 نفر).
    2.    دانشگاه شهید بهشتی، نیمسال تحصیلی اول 93-94، درس مبانی سازمان و مدیریت، مقطع  کارشناسی ارشد، (تعداد دانشجو: 11 نفر).
    3.    دانشگاه شهید بهشتی (دانشکده مدیریت و حسابداری)، نیمسال تحصیلی اول 93-94، درس مدیریت تعارض و مذاکره، دوره آموزشی MBA، (2 گروه ، تعداد دانشجو: 87 نفر).
    4.    دانشگاه امام صادق(ع)، نیمسال تحصیلی اول 93-94، درس سیستمهای اطلاعاتی مدیریت MIS، مقطع  کارشناسی، (تعداد دانشجو: 45 نفر).
    5.    دانشگاه شهید بهشتی، نیمسال تحصیلی اول 93-94، درس برنامه ریزی و توسعه اقتصادی، مقطع  کارشناسی، (تعداد دانشجو: 25 نفر).
    6.    دانشگاه شهید بهشتی، نیمسال تحصیلی اول 93-94، درس روانشناسی کار، مقطع  کارشناسی، (تعداد دانشجو: 35 نفر).
    7.    دانشگاه شهید بهشتی (دانشکده مدیریت و حسابداری)، ترم تابستان 1393، درس مدیریت تعارض و مذاکره، دوره آموزشی MBA، (2 گروه ، تعداد دانشجو: 85 نفر).
    8.    دانشگاه شهید بهشتی (دانشکده مدیریت و حسابداری)، نیمسال تحصیلی دوم 92-93، درس روانشناسی کار، مقطع  کارشناسی، (تعداد دانشجو: 17 نفر).
    9.    دانشگاه شهید بهشتی (دانشکده مدیریت و حسابداری)، نیمسال تحصیلی دوم 92-93، درس مدیریت تعارض و مذاکره، دوره آموزشی MBA، (4 گروه ، تعداد دانشجو: 200 نفر).
    10.    دانشگاه علامه طباطبائی (دانشکده مدیریت)، نیمسال تحصیلی دوم 92-93، درس مدیریت تولید پیشرفته، مقطع کارشناسیارشد، (تعداد دانشجو: 9 نفر).
    11.    دانشگاه جنگ (وابسته به ارتش جمهوری اسلامی ایران)، نیمسال تحصیلی دوم 92-93، درس مدیریت تولید پیشرفته، مقطع کارشناسی ارشد، (تعداد دانشجو: 7 نفر).
    12.    دانشگاه صنعت نفت (دانشکده نفت تهران)، نیمسال تحصیلی دوم 92-93، درس بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها، مقطع کارشناسی، (تعداد دانشجو: 23 نفر).
    13.    دانشگاه صنعت نفت (دانشکده نفت تهران)، نیمسال تحصیلی اول 92-93، درس مدیریت تولید، مقطع کارشناسی، (تعداد دانشجو: 23 نفر).
    14.    دانشگاه صنعت نفت (دانشکده نفت تهران)، نیمسال تحصیلی دوم 91-92، درس مدیریت تولید، مقطع کارشناسی، (تعداد دانشجو: 20 نفر).
    15.    دانشگاه صنعت نفت (دانشکده نفت تهران)، نیمسال تحصیلی دوم 91-92، درس سیستمهای اطلاعاتی مدیریت MIS، مقطع کارشناسی ارشد دوره آموزشی MBA، (تعداد دانشجو: 22 نفر).
    16.    دانشگاه صنعت نفت (دانشکده نفت تهران)، نیمسال تحصیلی اول 91-92، درس مدیریت تولید، مقطع کارشناسی، (تعداد دانشجو: 25 نفر).
    17.    دانشگاه صنعت نفت (دانشکده نفت تهران)، نیمسال تحصیلی دوم 90-91، درس روش تحقیق، مقطع کارشناسی، (تعداد دانشجو: 24 نفر).
    18.    دانشگاه جامع علمی کاربردی(مرکز سوانح طبیعی تهران)، نیمسال تحصیلی دوم 88-89، درس اصول برنامه ریزی و سازماندهی، (3 گروه، تعداد دانشجو: 68  نفر).

    ارتباط مستقیم با روح الله تولایی:

    تلفن دفتر دانشگاه شهید بهشتی: 29905218

    پست الکترونیک جهت مشاوره : tavallaee.r@gmail.com

     



    تصویر سخنرانی آقای روح الله تولایی در نخستین دوره آموزشی پژوهشی مدیریت اسلامی



    روح الله تولّایی ::: سه شنبه 93/7/1::: ساعت 11:0 صبح
    نظر پژوهشگران:
    موضوع مقالات:

       1   2   3   4      >
    ..::""بسم الله الرحمن الرحیم""::.. ««لکل شی‏ء زکاه و زکاه العلم نشره»» به جامع ترین پایگاه موضوعی مقالات علمی مدیریت خوش آمدید. این پایگاه دارای بیش از 7000عضو پژوهشگر و دانشجوی مدیریت می باشد.

    > پایگاه مقالات علمی مدیریت<<
    مقالات روح الله تولایی - پایگاه مقالات علمی مدیریت

    بانک موضوع بندی شده مقالات علمی مدیریت
    مدیریت دانش
    مدیریت راهبردی
    مدیریت کیفیت
    مدیریت اسلامی
    مدیریت جهادی
    مدیریت فنآوری اطلاعات
    مدیریت منابع انسانی
    مدیریت پروژه
    مدیریت بهره وری
    مدیریت بحران
    خلاقیت و نوآوری
    بازاریابی و CRM
    مدیریت زنجیره تامین
    مدیریت تولید و عملیات
    مهندسی ارزش
    مدیریت اقتصادی و مالی
    مدیریت مشارکتی
    مدیریت آموزشی
    مدیریت کارآفرینی
    مدیریت زمان
    مدیریت تغییر
    مدیریت بازرگانی
    مدیریت استعدادها
    مدیریت توسعه
    مدیریت ریسک
    آینده پژوهی
    ارزیابی عملکرد
    مبانی سازمان ومدیریت
    مفاهیم نوین در سازمانها
    حسابرسی و حسابداری
    تصمیم گیری و تصمیم سازی
    ساختار و معماری سازمانی
    جنبش نرم افزاری تولید علم
    تعالی و بالندگی سازمانی
    مدیریت شهری
    اقتصاد مهندسی
    توانمندسازی
    تئوری فازی
    انگیزش
    رهبری
    مهندسی مجدد
    مهندسی سیستم ها
    فرهنگ و جو سازمانی
    سازمانهای یادگیرنده
    شبکه های عصبی
    اخلاق در سازمان
    مدیریت فناوری
    مدیریت عملکرد
    مدیریت بومی
    مقالات ترجمه شده
    مقالات روح الله تولایی
    مورد کاوی
    مدیریت R & D
    مدیریت دولتی
    برنامه ریزی
    رفتار سازمانی
    مدیریت صنعتی
    بودجه بندی
    مدیریت خدمات
    تعاونی ها
    الگوبرداری
    مشاوره مدیریت
    طرح تجاری
    شرکتهای مادر
    برنامه ریزی
    قیمتگذاری
    هزینه یابی
    شبیه سازی
    سلامت اداری
    تجارت الکترونیک
    بنگاه های کوچک و متوسط
    مدیریت ایمنی و بهداشت
    تئوری پردازی درمدیریت
    خصوصی سازی
    هوش هیجانی
    سازمان ها چابک
    سازمانهای مجازی
    مدیریت فرهنگی
    مدیریت گردشگری
    عدالت سازمانی
    روش شناسی تحقیق
    پرسشنامه های مدیریتی
    مدیریت مذاکره
    آرشیو
    متن کامل جزوات درسی
    دانلود کتاب های مدیریت
    آدرس دانشگاههای جهان
    KnowledgeManagement
    Strategic Management
    Marketing

    >> پایگاه دانشگاهی دکتر تولایی <<


    >>جستجو در پایگاه<<

    >>اشتراک در خبرنامه پایگاه<<
     


    >> درباره مدیریت پایگاه <<
    مقالات روح الله تولایی - پایگاه مقالات علمی مدیریت
    روح الله تولّایی
    ..::""بسم الله الرحمن الرحیم""::.. ««لکل شی‏ء زکات و زکات العلم نشره»» - دانش آموخته دکتری تخصصی مدیریت تولید و عملیات دانشگاه علامه طباطبائی و فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مدیریت صنعتی و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق علیه السلام هستم. پس از سال ها پریشانی از " فقدان استراتژی کلان علمی" که خود مانع بزرگی سر راه بسیاری از تدابیر کلانِ بخشی محسوب می شد، هم اکنون با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران مبنای ارزشمندی است که بر اساس آن بتوان برای تعیین تکلیف بسیاری از تصمیمات و امور بر زمین مانده چاره اندیشی کرد. در ابتدای این چشم انداز آمده است : " ایران کشوری است با جایگاه اول علمی ، اقتصادی، ..." مشاهده می شود که کسب جایگاه نخست در حوزه های علم و دانش، آرمان مقدم کشورمان می باشد. این حقیقت، ضرورت هدایت دغدغه خاطرها و اراده ها و توانمندی ها به سوی کسب چنین جایگاهی را روشن می سازد. جهت دستیابی به این چشم انداز، برنامه ریزی ها، تصمیم گیری ها، تدارک ساز وکارهای متناسب و اولویت بندی آن ها، تعاملات و تقسیم کارها و ... جزء اصول و مبانی پیشرفت و توسعه تلقی می شوند. اولین گامی که جهت توسعه دادن مرزهای علم باید طی کرد، یادگیری حدود مرزهای علم می باشد. بر این اساس اینجانب به همراه تعدادی از دوستانم در دانشگاه امام صادق(ع) و دیگر دانشگاه ها جهت ایجاد یک حرکت علمی و ایفای نقش در جنبش نرم افزاری تولید علم بوسیله معرفی سرحد مرزهای علم و دانش ، اقدام به راه اندازی "پایگاه مقالات علمی مدیریت" نمودیم. هم اکنون این پایگاه بیش از 4200 عضو پژوهشگر و دانشجوی مدیریت دارد و مشتاق دریافت مقالات علمی مخاطبین فرهیخته خود می باشد. کلیه پژوهشگران ارجمند میتوانند جهت ارسال مقالات خود و یا مشاوره رایگان از طریق پست الکترونیک tavallaee.r@gmail.com مکاتبه نمایند.

    الکسا


    >>محاسبه اوقات شرعی ایران <<

    >>لینکهای پایگاه مقالات علمی مدیریت<<